det kommer bli så fiiint!

Nu har jag hittat allt rychpych som gardiner, matta, plädar till vardagsrumemt när vi får vår nya soffa. Gardiner från Ellos, matta från Rusta, plädar från Hemtex och ett fårskinn från Ikea. Jag har alltid velat ha ett fårskinn men jag fick aldrig det när jag var liten, jag hade en svår barndom :P Så nu ska jag köpa ett som ska ligga längst ner vid fotändan på soffan, förhoppningsvis väljer Midori att ligga på det istället för soffan. Allting blir runt 2000 kr så jag ska önska mig en del i födelsedagspresent eftersom jag fyller år två veckor efter vi får soffan. 

Jag har även hittat massa recept som jag ska prova! Ikväll blir det fläskfile i ugn med hasselbackapotatis och en citronpaj till efterrätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback