torsdag.

Igår kväll gjorde vi snåltacos till middag. Köttfärs, ost och tortilliabröd. Inte ens cream fraise eller gräddfil hade vi hemma! Och inga grönsaker till Johan. Men vi har väldigt lite mat hemma just nu och inga pengar. Nästa vecka lär det bli äkta studentmat till löningen på fredag.. Efter vår snål middag åt vi bullar och jag fick titta på Grays i soffan!! (brukar alltid få se på det i sängen)

Efter att ha beklagat mig i massa veckor att jag alltid missar Veronica på msn träffade jag äntligen in henne igår. Det var sannerligen på tiden eftersom dom åker till Borneo nästa tisdag och antagligen kommer vara svårare att få tag på då.. Min darling :)

Idag är det åter iskallt ute, men ingen snö iaf :) Jag känner mig glad, fast jag vet inte riktigt varför.. Jag har inga pengar och mina byxor är för små (men jag klämmer mig i dom) Men glad är jag för det! Antagligen för att jag vet att jag kommer få en grym lön nästa fredag och att jag då ska köpa gymkort. Så dagens två problem kommer lösa sig inom kort!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback