fredag.

Igår såg vi på Walk Hard. Vi misstänker att det är en parodi på Walk the line trots att ingen av oss har sett den. Det är nog dags att göra det nu. Den var iaf rolig :) Johan ägnade sig åt tvätten och jag damsög och diskade. Ska från och med nu alltid damsuga tvättstugedagarna så det blir gjort.

Idag är jag så trött så jag vet inte hur jag ska orka med hela dagen. Vill bara ligga ner huvet på tangentbordet och somna. På bussen höll jag mig vaken genom att bli drogad av killen framför mig som hade min absoluta favorit parfym, på tåget höll jag mig vaken genom min bok och min promenad från tåget skulle gått illa om jag inte hade tvingat mig hålla mig vaken. Nu då..? Dricker varmchoklad som säkerligen består av 99% socker, det måste jag ju bli pigg av.

Ikväll blir det nog lugn i soffan!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ha! Har du inte sett en film som jag har sett?! Det är ju helt sjukt och säkert första gången det händer :p Haha!



Jag drömde om Veronica inatt! Hon var gravid och hemma i tre dagar men jag fick inte träffa henne för hon hade inte tid och jag fick bara prata med henne i telefon om jag drack äckligt kaffe från en automat ):



Merry friday :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback