positiv onsdag

Denna morgon kommer komma i två olika upplagor. Varför, jo det ska jag säga er. Hela morgonen har jag varit så fruktansvärt negativ så jag blir trött på mig själv. Och det absolute värsta jag vet att är läsa gnälliga blogginlägg så där för kommer jag skriva om min morgon i en postiv synvinkel. Den riktiga morgonen kommer sen..

Wiiie det är onsdag!

Natten kändes lång och när klockan ringde vände sig min älskling för att krama mig lite innan jag var tvungen att gå upp. När jag såg tillräckligt pigg ut tog jag faktiskt bilen till stationen. Jag ska till pappa direkt efter jobbet och trots att han bara bor 5 minuter från oss så kände jag att det skulle bli smidigare med bil. Det är ju fantasitikt skönt om man jämför med att åka buss! När jag kom fram till Kalberg blev jag supersugen på en bulle men gick snabbt förbi Pressbyrån. När jag gick förbi andra 7eleven gick jag in (visst förtjänar man en bulle ibland) Jag stod och kollade på bullarna 30 sekunder, vände och gick ut. Duktiga jag! Pratade för en stund sen med Alfakassan som nu har fått in alla papper, nu ska en handlägagre ta beslut så får jag nog pengarna i november.
Nu blir det jobb!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback