måndag.

Åter måndag efter en kalashelg och en bra söndagsnatt, sov gottgott och Johan gick upp med Dori så jag slapp :)
Idag är jag faktiskt ganska pigg och det är varmare än på länge ute. Slöade och tog bilen till stationen för att åka och storhandla direkt efter jobbet.

I fredags var det firmafest och HEJ vilket party det blev. Supergod buffe, fri bar, dans och massa skoj. Och fri bar betyder ju massa smarriga drinkar ;) Men jag fick lite panik när jag fick sprite i min Caipis! Halv ett tog jag en taxi till Sjöstaden och sov hos Mutti.  

På lördagen vaknade jag redan halv 9 och la mig i soffan och kollade på Twilight tills mamma gick upp och gjorde mig sällskap. Dagen spenderades där med sällskap av morfar och morbror som kom på besök. På eftermiddagen tog vi oss in till stan och mötte upp Johan. Jag shoppade loss på Åhlens och sen tog vi en cider med Mutti och Sten innan vi tog oss iväg till restaurangen. Det kunde knappt kallas för en restaurang, hemskt var det med ett repande Thaiband och ett omgjort kontorsrum med några bord i. Inge färg på väggarna och blää! Vi gick faktiskt därifrån och hittade en Kinarestaurang ist. Kom hem vid tio och jag somnade på en gång i nya soffan. 

Igår blev det städdag hemma. Är inte riktigt klara än, det blir mycket med ommöblering.. Vi tog också en tripp till Ikea och köpte plädar, matta och ljus :) Nu är det bara gardinerna kvar att beställa och en hylla att sätta upp så är allt klart sen. Efter Ikea blev det poolstäd och middag hemma hos pappa och sen tog vi oss hem och kollade på Marley&I. Jag grät en liten skvätt i slutet, sorgligt var det! 

Så helgen har innehållt allt.
Fest, mys och nytta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback