efter 4 månaders uppehåll....

NU har jag bestämt mig!
Sats och deras danspass it is! Åker och köper kortet ikväll :)

Nu har vi spenderat lite tid åt att möblera om på vårat lilla kontor så nu slipper vi sitta och titta in i en vägg. Det känns ju inte så socialt..

Om två timmar händer det jag längtat efter i månader, jag ska till StockholmsStylisterna! Efter 4 månaders (!!!) uppehåll återvänder jag för att dra bort allt. Det måste nog firas ikväll, hihi. Senade ikväll väntar tvättstugan som till vår glädje var ledig ikväll. Har ett berg med lakan och handdukar som måste tvättas.

Och nu måste jag komma på en ny outfit till Sanjas party efetrsom hon ändrade från Disneytema till Disco.. Ska nog kunna rota fram något som passar.

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag gillar sats jättemycket men måste säga att deras danspass är skitdåligt tyärr.. Dansaerobicsen brukar vara kul dock :)

2009-10-27 @ 18:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback