tisdag.

Igår natt slumrade vi gott efter film och mys i soffan och ingen kisse väckte oss :) Hon tog däremot igen det när jag gått upp. Släppte ut henne vid 6.40, 15 minuter senare stod hon och jamade utanför dörren. Släppte in henne och var beredd på att få motstånd när jag skulle torka av henne. Men istället satt hon bara still på mattan och tittade ner i golvet. Där låg den minsta lilla söta mus någonsin, DÖD. Jättetrevlig start på morgonen, katten åkte ut med musen i munnen men sen tog jag in henne igen för att hon inte skulle äta upp den stackars lilla musen. Johan fick ta bort den när han gick upp. Och var dessutom var han mighty proud över Dori som fångat en mus. Man ska tydligen visa att dom är duktiga när dom gör sånt (??) 

Tog bilen till stationen idag igen eftersom jag kommer hem sent och eventuellt ska förbi Sats och fixa gymkort, har inte bestämt mig till 100% än men till 85%.. Eftersom vi har så bra friskvårdsavtal via jobbet så betalar jag NADA :) Så egentligen är det ju inte så myclet att fundera på. 

Tjingpling!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback