onsdag.

Imorrse när jag vaknade tog det en evighet tills jag kom på vilken dag det var. Ett tag trodde jag tom att det var fredag, snacka om rip off när jag kom på att det var onsdag! Hade lite svårt att somna igår för min hjärna snurrade av partyplaner och inbjudningar. Efter förra året tycker jag det är jobbigt att bjuda folk från alla de håll till samma fest. Gamla, nya, bekanta, det blir för mycket för min socialakompents, jag har ju en gräns :p Och det värsta jag vet är känslan "jag borde nog bjuda...." Varför borde man bjuda folk, borde inte jag få bestämma? Lyckades tillslut koppla bort allt och somnade gott när Johan kom och kröp ner bredvid mig :)

Idag hoppas jag att min kväll blir bättre än gårdagens :) Tänkte ta mig iväg om prova Dansaerobic ikväll kl 19 sen blir det taco&fetapaj till middag. Tobbe kommer förbi för att kolla på NFL med Johan så det blir Gray's och TrueBlood i sängen för mig. 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback