freeedag!

Godmorgon!
Inatt vaknade jag och märkte att jag låg själv i sängen. Kollade inte på klockan så jag tänkte att Johan antagligen fortfarande satt upp och kollade på tv. Märkte också att jag för första gången lyckats somna med pyamasbyxor och tshirt. Slet av mig kläderna och somnade om. Vaknade ytterligare lite senare och jag låg fortfarande själv i sängen, antod att han somnat på soffan.. När han väl kom insmygandes sa jag "Nu är det ju mitt i natten" "Snarare morgon" sa han, 6 var klockan och bara en halvtimme kvar i sängen. Vi låg och kramades tills klockan ringde och då ville jag inget annat än att ligga kvar i sängen.

Resten av morgonen, ända vägen till jobbet har jag fantiserat om vår framtid.. I LA.. Jag fick en superkänsla igår och kände att jag bara måste bo där :P Så nu är det bara att vänta på att jag blir erbjuden det där jobbet som kanske inte alls finns.

Igår var vi som sagt på CyberTown med Dan. Var riktigt skoj men gud så svettigt! Körde två omgångar och i slutet på andra hade jag tröttnat lite, dumma ungar är ju säkert är varje dag och kör.. Efter det blev det tacos hos Johans päron. Bad och film innan läggdags. En trevlig torsdagskväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback