måndag.

Åter måndag efter en underbar helg på landet!
Kom upp strax efter 9 i fredags eftersom jag slutade kl 5. Vi åt en god plockmiddag, tände brasa, såg slutet av Idol och somnade sedan på soffan. I lördag var vi uppe tidigt och åkte vid elva mot Rättvik där den årligt höstmarknaden var. Nästan två timmar tog det att åka upp och regnet slapp vi :) Vi köpte faktiskt en del små saker, en flease till mig, vinborttagningsspray, en tidig julklapp till Sten (funderar på att spara den själv) en hårbottenmassage grej, doftoljor, en vattenpipa till oss och en till Johans mamma. Två och en halv timme var vi där och när vi började gå tillbaka mot bilen kom spöregnet. På kvällen blev det bastu, brasa, lyxmiddag, körslaget och kramar till 1000 :) Igår var det inte jättefint väder så vi åkte tidigt och stannade vid Hembygdsgårdarna och kanalen, tog en promenad och höstfottade massa.

Inatt har jag inte sovit någonting! Jag sover alltid kasst på söndagar och igår hade jag inte ens söndagsångest.. Jag låg halvvaken hela natten och hade ont i ryggen och magknip efter förmycket onyttigheter. Eftersom jag på sista tiden varit någolunda nyttig och inte vräkt i mig massa godis och chips så mår jag jättedåligt när jag gör det.

Nu är det dags att starta telefonväxeln. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback