torsdag.

Tröttiiiiiis Miiiiiills!
Imorrse höll jag på att glömma ta på mig toppen och bara sätta på mig den svarta västen över bhn, det säger det mesta om mitt morgon tillstånd.. Men min hjärna hann vakna tillräckligt för att kunna läsa om min darling på tåget, tur det annars hade jag saknat honom fram till lunch! Ikväll är det kvällsmöte, väldigt vuxet :P

Det är sannerligen dyrt att köpa frukost på 7eleven! Köpte en Yalla och en fralla med pumpafrön på för 28 kr.. Måste köpa så jag alltid har något i kylen här. När jag gick från tåget blev jag grymt sugen på varm choklad och som tur är finns det ju här i kaffemaskinen, mmmm! Men Emma..., du vet ju vad som händer om man dricker varm choklad ;)

I helgen funderar jag på att försöka baka något nyttigt bröd!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback