fan va fräsch jag ÄR!

19.15 var vi klara med mötet. Gick igenom lite statistik och fick höra planerna om konferens i januari, fjällen och afterski står på schemat :D Jag längtar! Har velat åka till fjällen och åkt skidor i flera år nu!

När jag kom till Rotebro kl 8 visade det sig att bussen inte gick och jag fick vänta där ute i kylan i 20 minuter. Då började jag nästan gråta, jag var trött, kall och mobilen var död så jag kunde inte ringa om hämtning. Planen var att hoppa i säng så fort jag kom hem. Istället blev det en lång tidig fredagsdusch eftersom jag kommer hem sent imorrn. Gjorde tom en ansiktsmask så nu är jag superfräsch till imorrn och helgen!

Nu tittar vi på en lagom intressant film och nu ska jag hoppa på och krama min love! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback