finaly!

Just det! Jag fick ett brev från A-kassan igår och jag fick min ersättning beviljad. Äntligen, så i november kommer jag få trevliga pengar. Väldigt passande till jul och allt sånt! Tror dessvärre inte att det kommer bli så mycket med hur dom räknar, men alltid bra med extra pengar. När jag ringde dom idag och sa att jag fått det beviljat sa killen i växeln "Grattis!" Det lät inte som att det var speciellt vanligt :P

Innan lunch fick vi en STOR godispåse fylld till bredden! Jag tog några smarriga till min obligatoriska lässtund efter lunchen och blev förvånad över hur goda gelehallonen var :) När jag kom tillbaka efter lunch och skulle ta en hallonmumrik var godispåsen BORTA!! Undra vem som gömt den för mig.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback