fredag!

Godmorgon världen! Idag är en BRA morgon :)
Vet inte om det beror på att min vecka är slut, de nya lakanen eller att vi hade två täcken inatt men jag sov kanon. Är mycket jobbigare att gå upp när man sovit bra men man känner bara efter ett tag hur utvilad man är. Detta ledde till Matchbox och Def Leppard på tåget in till jobbet, man kan inte börja tagga för tidigt när det är firmafest. Vet inte hur många outfits jag provade igår men tillslut hittade jag en som passade tillfället :)

Ni känner väl min positivitet :D

Idag sitter jag i repan för första gången. Och då fick jag en känsla, fan vad jag saknar repan på Görväln! Och speciellt nu när hösten är här med alla tända ljus och guld.  

Nyss bjöd jag in Emma på en lunchdate, hoppas hon säger ja. Men nu kom jag på hennes fullspäckade schema för idag..

Merry friday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback