fredag!

Imorrse var jag snurrig i huvet när jag klev upp, såg nog ut som en zombie också. En himla tur att det är helg för jag skulle inte orka gå upp så här tidigt en morgon till! Eftersom jag somnade om och gick upp 5 minuter sent hann jag inte fixa en macka att ta med mig. Så jag fick springa in på 7eleven och köpa en yoggi yalla, smarri smarrigt!

Sen var jag på tok för trött för att läsa på tåget idag, då skulle jag nog somnat och åkt ända till Södertälje. Så jag satte på Ipoden som shufflade till Tribo De Jah :D Så jag lyssnade på det hela vägen och drömde mig bort till Brazil, stränder, öl och en massa bus, åååååå. 

Jag längtar tills the fredagsfeeling kommer! Vi ska ju till landet idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback