gårdagens "träning"

Jag bara måste berätta om min "träning" igår!
Jag åkte till Fitness och möttes av en jätteglad, snygg tjej i repan. Då blev jag peppad. Precis när jag kom var stripaerobicpasset slut och en tjej kom ut och sa hur grymtkul det var och hur mycket det tog. Av den kommentaren blev jag ännu mer peppad och skulle gå på Bootie passet. Men tiden hade ändrats så jag kom 5 minuter försent så jag gick in för att köra gym. När jag går förbi gymmet med glasväggar ser jag BARA en massa killar som står och biffar sig framför speglarna och för varandra. Killar mellan 18-30 där hälften trycker i sig anabola. Jag vände, aldrig att jag tränar där, all min peppning försvann och det fanns nästan bara fria vikter :( 

Får hoppas att andra gymmet är bättre som ska provas nästa vecka! 
Jag kom ju iväg iaf :P

Kommentarer
Postat av: Madde

På alla gym finns det killar som tar anabola, inget du kan göra något åt. Huvudsaken är ju att du INTE gör det och att du får ut något av din träning. Köp kort där och sluta mesa dig :)Du är söt! PUSS

Postat av: mills

Haha, men det var ju inte att dom tar anabola som stör mig. Dom får trycka i sig så mycket dom vill ;) Det jag inte vill är att träna på ett "killmatcho" gym :P

2009-10-23 @ 15:06:08
URL: http://mills.blogg.se/
Postat av: Madde

haha jahaja men säg det då, jag trodde du blev lite rädd för dem stora stygga karlarna ;) hehe...

2009-10-23 @ 15:48:30
URL: http://maddilotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback