"jag sa ju det inatt"

Min lugna myskväll med Johan gick i stöpet. 

- Ska vi prova nya vattenpipan ikväll och kanske ringa någon?
- Jag ska ju träffa Jocke ikväll..
- Jaha?!
- Ja, jag sa ju det inatt när han messade
 

Jahaaaa, vad bra att du sa det när jag hade somnat.. Blä. Funderade på om jag skulle ringa till mig lite sällskap men jag vet inte om jag orkar sitta och vara massa social. Jag fick lust med att åka och prova nya gymmet, ta ett bad och äta rökt lax och ta ett glas vittviiiin :) Får se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Annica

Din lillasyster kan ha myskväll med dig :)

2009-10-16 @ 14:06:51
Postat av: Emma

Kom hiiiiiiiiiiiiiiiiit! Haha!

Postat av: Emma

Kom hiiiiiit! :p Nuuuuuuuuuuuuuuu! :p

2009-10-16 @ 14:21:50
URL: http://emloo.blogg.se/
Postat av: Emma

spännande att min första kommentar som försvann sedan dök upp så att det ser ut som att jag spammar dig :p

2009-10-16 @ 14:30:49
URL: http://emloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback