kj8)(&!#"()!#?hg=)//&%%)#"¤!``/!¤

Jag vill bara gråta, gråta, gråta, gråta. Eventuellt mordhota alla på Alfa kassan eller rent utav åka till deras kontor och . . . Som ni kasnke förstår har jag fått ännu mera kompliteringsuppgifterför att få min ersättning. Nu har jag ju visserligen fått jobb men jag SKA HA min ersättning jag har rätt till för sommarmånaderna! Mitt arbetsgiverintyg från HLM är inte godkänt eftersom vi bara fyllde i att jag jobbade heltid, 40 t/v Dom vill att jag sak fylla i hur mycket jag jobbade varje månad, frånvaro och övertid. Hur FAN ska jag junna göra det när det var över två år sen jag jobbade där?! Inget kommer ju stämma, men jag får väl fylla i och medela Johan om hur det ligger till..  

CP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback