lördag.

Igår hade jag och syster myskväll :) Vi drack vin, såg på Idol och SATC filmen och åt chokladbollar som vi gjorde tidigare på kvällen. Jag lyckades självklart trycka i mig en brie också. Strax efter 12 gick syster hem och jag somnade efter att ha kollat 10 minuter på ett avsnitt av SATC, det är bäst att ha den boxen!

Imorrse vaknade vi strax efter 9 och var vakna och låg och babbla till kvart över tio. Sen hade vi inget mer att prata om :P och trots att jag inte var det minsta trött lyckades jag somna om. Man blir inte så motiverad av att gå upp när det är grått och regn ute. Men nu är vi iaf uppe och har ätit lunch.

I eftermiddag bär det av till Nacka och Emma och Markus. Blir middag his dom och sen bowling och öl, ska bli kalaskul! Funderar bara på vad jag ska ha på mig eftersom vi införskaffade oss ett rocktema igår :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback