vill du va min mandarin :)

Jag har hittat en sida där man kan beställa tröjor och andra kläder med egna texter och tryck på. Jag har designat ett par jättefina trosor med matchande linne till mig. Nu ska jag försöka komma på något roligt att skriva på ett par fillingar till Johan :) Jag har kommit på vad han eventuellt ska få i födelsedagspresent, höstens töntigaste trend, en spikmatta. Då kan han sluta tjata på mig att köpa en.. 

Andra dagen irad som jag trycker i mig en mandarin, tänkte att min kropp skulle må bra av det i höstvädret.

Nu har jag rast, åter till min bok :D 

Kommentarer
Postat av: Annica

Vill Johan ha en spikmatta?! HAHA

Skriv "Mills" på rumpan så alla vet vem den tillhör ;)

2009-10-22 @ 18:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback