morgon morgon morgonpasset i P3...

Vi har en väääldigt bra radio här på vår lilla avdelning och tillsammans med kass mottagning får man inte in så många stationer. Vi har lyssnat på P4 hela veckan så idag tröttnade jag och försökte få in något annat. Det gick inte så bra och resultatet blev P3, är väl bättre än P4 iaf..

Ikväll ska vi tydligen till Christer för han fyller år. Johan gjorde en favorit i repris och sa det i onsdagskväll när jag halvsov.. Och som alltid när vi ska dit på fest blir jag stressad av vilka som kanske kommer. Jag som såg fram emot en lugn kväll i soffan med god mat, brie, ett glas vin och detta eviga svensson Idol..

Idag ska jag äta kyckling till lunch, inte så ovanligt kanske :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback