negativ onsdag

Här kommer min gnälliga morgon som jag ska försöka glömma för att få en mer positiv dag. Som jag skrev i inlägget innan hatar jag gnälliga inlägg därför ser det ut som det gör nedan. En glad Mills kan ni läsa om i inlägget innan.

Skit morgon!

Även denna natt har varit hemsk! Jag har frossa och kallsvettas om vartannat och det värsta jag vet är att svettas på nätterna! Jag har vaknat 10000 gånger och kände mig helt död när klockan ringde. När man är så trött är det hemskt att klämma i sin uppsvällda mage i ett par jeans. Vad hände med "mjukisonsdag" som vi hade på SFG?! Mjukisar kan man inte ha på jobbet :( På tåget var det iskallt och jag fick klämma in mig bland allt folk, lika iskallt var det ute när jag kom fram till Kalberg. När jag kom fram till Kalberg blev jag supersugen på en bulle men gick snabbt förbi Pressbyrån. När jag gick förbi andra 7eleven gick jag in (visst förtjänar man en bulle efter en så kass morgon) Jag stod och kollade på bullarna 30 sekunder, vände och gick ut. Inte konstigt att man blir trött i huvet av detta skitzobeteende! Ringde till Alfakassan och NU har dom fått mina papper och ska ta ett beslut, det kommer väl ta ett år om jag ens får några pengar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback