onsdag.

Myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy (den var till min Emma, puss på dig, jag saknar dig också!)

Imorrse träffade jag Aleksandra på bussen och hade sällskap ända till Ulriksdal. Måste säga att det är grymt att ha sällskap på mornarna, man blir så mycker piggare och man hinner inte dega ner sig. Måste hitta någon som vill åka med mig till jobbet varje dag.

Inatt vaknade jag i vanlig ordning kl 5, det gjorde jag hela tiden i V-rås också. Varför just kl 5? Passande till denna natt ville Midori ut så då blev jag arg på Johan för att han inte kunde ta sig upp oh släppa ut henne. Jag VET att han var vaken. Så där låg jag mitt i natten och var arg i 5 minuter tills jag somnade igen. Efter det hade jag en porrdröm ;)

Ikväll ska jag för första gången i mitt liv försöka göra lasagne!
Och så ska vi ut till denna eviga tvättstuga eftersom vi glömde bort den förra veckan.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Mills!



Varje morgon sitter jag och väntar på att klockan ska bli lite mer än 8 så jag får något att läsa i din blogg :p Haha! Madness...



På söndag, anywhooo, vi kan väl hålla det lite öppet. Nicke ska komma hit och hjälpa Markus att tapetsera, och jag vet inte vilken tid, men det går ju fort så vi kanske kan fika, så kan killarna fördriva tiden med PS3 medans dom tapetserar så kan du slinga håret på mig kanske? Hursomhelst så har jag inte riktigt fått ordning på den där dagen :p Men det ordnar sig!



Jag ska lägga ner världens längsta kommentar nu :p

Later!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback