piggare!

NU är jag piggare.
En kopp te och 90 samtal senare..

Lördagen var grymt kul! Vi åt middag hos Emma och Markus och drack öl innan vi tog oss vidare till Sickla för att bowla. Var ett jättebra ställe och vi skakade nog rumpa lika mycket som vi bowlade. Jag vann bowlingen, första gången jag vann över Johan! Sen tog vi oss till Underbara Bar som var ett mycket trevligt ställe där jag och Johan delade på två flaskor vin :) Blev också lite rumpskakning innan vi fick skjuts hem till Mutti där vi åt nattamat och somnade gått.

Igår blev det kebab & hamburgelunch och en 90 minuters promenad och mys på bryggan :) Satt helt i lä i solen tills den försvann bakom molnen. Slöade sen i soffan med syster innan vi åkte hem och slöade vidare. Johan och Tobbe såg på NFL och jag kollade på tjejserier och film i sängen. En bra bakisdag :)

Nu ska det jobbas på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback