sticka på jobbet?

Åå, idag har jag tråkigt på jobbet :( Jag känner för att hoppa och skutta, jag orkar inte sitta still längre. Hela kroppen killar och sticks. Därför ska jag ta mig iväg idag! I tisdags lovade Johan att han skulle följa med till gymmet idag för att prova men han dissar mig, så då skiter jag i honom. Jag ska kolla om man även får prova pass, isf ska jag på något som heter Bootie, det låter väl roligt!

Jag har lite svårt att acceptera att folk inte jobbar framför en dator hela dagarna och kan blogga så jag har saker att läsa. Det är lite svårt att fylla tiden med saker att kolla på på internet varje dag. Johan säger att jag kan få sticka en babyblå halsduk till honom. Men jag undrar hur det skulle se ut om jag satt och stickade på jobbet... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback