The delikatessbutik :)

Nu är jag fredagstaggad! Det ända som saknas är bra musik och att slippa åka tåg hem :P
På lunchen tog jag en promenad i solen och fick till en delikatessbutik och köpte smarriga överraskningstryfflar till Johan. Snälla jag, men jag köpte ju till mig också..

Har spanat på Fagerstas hemsida om saker man kan hitta på i denna lilla stad. Ska ta med mig Johan på en tur till turistbyrån så får vi se vad man kan hitta på. Eventuellt åker vi till Rättvik på megamarknad som vi även var på förra året. Skulle vara jätteroligt men det är ju dessvärre en biltur på 1,5 timme dit. Får se vad vi känner för.

Nu är det bara två timamr kvar på dagen :) 
(jag känner mig lite duktig nu när jag svarar, hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback