tisdag.

Jag kan nog inte förklara hur dåligt jag har sovit inatt. Somnade ganska snabbt men jag vaknade 1000 gånger och trodde att jag försovit mig, klockan var mellan 3-6.. Jag trodde aldrig att natten skulle ta slut, vilket egentligen borde vara ganska skönt, men inte om man inte kan sova :( Ikväll blir det middag hos Johans päron och sen Desperate i sängen innan tidig sömn!

När jag skulle gå till bussen imorrse var det gråare än gråast! Så jag gick in igen för att hämta ett paraply, när jag stor på busshållsplatsen började det SNÖA! Kunde denna dag bli sämre?! Visserligen la sig ingen snö på marken men ändå :( Men som tur är bytte vi till vinterdäck på bilen igår. Tänkte att det var lite bra innan pappa åker till Vietnam och Anders till Thailand. KUL för dom liksom..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback