tisdag.

Inatt var en jobbig natt med magont och diverse krppstemperaturer mellan 0-100 grader. Somnade med min vetekudde på magen och Alvedon i, blev lite bättre men Alvedon hjälper inte så mycket. Give me Citodon!! Kl 2.15 ville Midori gå ut, hon måste ha fått en knäpp i huvet!

Nu smaskas det på en kopp varmchoklad, jag har fått smak för det. Inte bra med tanke på sockermängden, men ibland är det ju så gott. Ikväll ska jag verkligen försöka ta mig iväg och prova gymmet. Känner mig inte så taggad nu men det kanske kommer i eftermiddag. Jag måste ju ta tag i det här någongång!

Förresten var Wall-E skitdålig! Inte för att jag trodde den skulle vara bra men det var ändå irriterande när jag märkte att jag hade rätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback