tisdag.

Imorrse på tåget blev det smör i öronen, precis vad som behövdes. Och just då önskade jag att tåget skulle ta 30 minuter längre. Smör på morgonen är bäst, speciellt när det är iskallt ute. Får ställa in en cd i badrummet så jag kan lyssna när jag gör mig iordning utan att väcka Johan.

Nu börjar det bli kallt hemma hos oss och det är bara oktober. Igår satt jag i soffan med strumpbyxor, mjukisar över det, tjocktröja med kragen över huvet och filt. I sovrummet är det också kallare och den nattliga kampen om täcket har börjat igen, måste nog ta in det andra täcket snart igen.. Eftersom denna höst har varit "köpa soffa höst" ska nästa höst bli "köpa säng höst" :)

Mitt huvud snurrar verkligen, jag kan inte tänka klart och vet inte hur jag ska lyckas svara i telefonen och koppla rätt om 20 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback