torsdag.

Ikväll ska jag byta lakan! Efter fyra nätters kallsvettandes känns inte sängen så mysig att krypa ner i. Tänkte egentligen vänta tills denna hemska vecka är slut men jag känner att det är dags NU. Det är verkligen äckligt att vakna svettig och extra jobbig när man fryser samtidigt. Hur gör man då liksom? Jag är lite konstig, men de senaste två månaderna har jag iaf sluppit pms och depressionssvackor, det är jag glad för!

På bussen idag gjorde jag något smart. Jag läste inte eftersom jag vet att jag blir ännu tröttare av det, jag lyssnade på Matchbox!! Det måste vara bästa morgonmusiken om man inte vill somna om eller få ont i huvet, bäst! Och det blev ännu lite bättre när jag inte lyssnat på dom på ett tag. 

Det första jag gjorde när jag kom till kontoret var att äta en banan! Säg att jag är duktig då ;) 

Jag funderar på hur jag ska orka med att åka på fest direkt efter jobbet imorrn, hualigen! Tur att jag ska sova i Sjöstaden!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är duktig (: :p



Vad ska du på för fest? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback