torsdag.

Tröttis Mills var jag imorrse! Det är bara att kämpa sig upp för imorrn är det fredag och helg :)
Träffade Aleksandra på bussen så fick lite morgonsällskap till Ulriksdal. Sen blev det jag och min nyladdade Ipod, lyssnade på de ända två låtarna jag har med All American Rejects och just dessa två är ju mina favoriter. Vilken tur man har ibland.

Imorrse när jag vaknade kurrade min mage högre än Midori. Åt bara några tuggor av tacopajen igår efter träningen. Min aptit var som helt bortblåst. Väldigt konstigt eftersom jag brukar kunna vräka i mig hur mycket som helst efter träning.

Efter jobbet ska jag inte hem. Jag ska möta upp Johan och hans lillkusin Dan för att gå till Cybertown och kriga lite. Var där senast i sexan eller sjuan så det ska bli skoj. 

Måste köpa juice till jobbet till frukosten! 
Repan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback