torsdag.

Igår kväll var jag helt slut efter en lång varm dusch och fisksoppa till middag. Strax innan 20 höll jag på att somna på soffan men lyckades hålla mig vaken. Somnar jag så tidigt vet jag att jag vaknar vid 23 och är pigg igen.. Och så var jag ju tvungen att hålla mig vaken till premiären av Grays och ytterligare ett avsnitt av True Blood. Sen sov jag gott ska jag säga er ;) Kramas fick jag också, precis som jag ville. Låg i den trånga soffan och drömde om när vi får den nya stora, snart så. TJOHO!

Imorrse när jag vaknade var jag heelt säker att det var fredag. Känns det inte som fredag idag? Men någonstans i bakhuvet visste jag att det var torsdag så då blev jag lite dyster..

Imorrn ska vi till landet!!! Det ska bli helt underbart skönt ska jag säga er, myyyyys, bastu, brasa, skogspromenader, fyrhjuling, god mat, INGE alkohol!! Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback