värdo lunch!

Idag hade jag världens tråkigaste lunch, så blir det när man är lat.. Äggröra (som visserligen är väldigt gott) och tonfisk. Det smakade som det låter, skittrist! Så jag tog två riskakor och satte mig för att läsa om Edward och Bella istället :) Får äta min banan senare i eftermiddag. Måste ju hålla mig så jag inte hungrar ihjäl innan kl 7 ikväll..

Då är det nämnligen träningspremiär! Bokade nyss ett pass och kom på hur otroligt smart det är att man kan boka via hemsidan. Inte för att man garanterat har en plats utan för att det är större chans att man går. Man kan liksom inte hoppa av i sista sekund och lata sig :)

På lördag ska jag mysa med Emma, jäkligt nice ska det bli! Svullokväll á la kladdkaka, godis och tjejfilm! 

Ojoj, nu luktar det jul här inne. Jeanette har köpt pepparkakor :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback