50 / 10 minuter?

Det är sannerligen lite kul och fascinerande att se hur otroligt olika intervjuer går till! På Adecco tog intervjun 50 minuter. Min intervju idag gick på 10 minuter. Typ "Hej, berätta lite om dig själv. Vad har du för förväntningar på din arbetsgivare, vad kan dom förvänta sig från dig. Hejdå" De som de väljer ut från intervjuerna ska sen göra ett prov på ca 50 frågor, alla svar går att plugga in via hemsidan, så de ser vilka som verkligen är seriösa.. Ja alla har sina metoder.

Efter intervjun när jag gick förbi torget köpte jag gula rosor till Johan, eller till vårat hem. Blommor är sjukt underskattat när det gäller mysfaktor. Eller var säger du min mys Emma :) Passade även på att gå in på Åhlens och köpa en ny ansiktskräm eftersom min är slut, blev även en ansiktsmask till morgondagens fredagsdusch/bad kasnke..

Kl 3 ska jag träffa min sis inne i stan. Plan 1 är att hitta en födelsedagspresent åt Mutti sen blir det tidig middag och bio. Vi ska se på Harry Potter, är jag inte bästa systern i världen?! Blir middag innan för filmen är 2.5 timme, hur orkar barn sitta så länge och kolla på en film?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback