600 kr ?!

Nu ikväll hände det något konstigt! Vi var och storhandlade efter jobbet och det gick bara på 600 kr?! Hur är det möjligt när frysen är packad med mat?! Men jag klagar verkligen inte. Våra konton är inte jättefulla den här månaden eftersom vi betalade depositionen på soffan och den där jälva Akassan inte ville ge mig några pengar..

Min film har kommit, tjohoooo!!!
Men jag antar (vet) att Johan inte vill se den. Kanske hamnar i sängen tillsammans med den istället, är inte så mycket skoj på televisionen ikväll.. Emma, du fattar väl att vi ska se premiären av New Moon tillsammans, annars ska du döden dö, haha!

Blir iaf Stinas gamla hederliga kyckling till middag, det gillar vi!

Kommentarer
Postat av: Emma

Meh, kan DU fethaja att vi ska se den eller? Jag kommer ju DÖÖÖ annars!



Gud vad gott med Stinas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback