9 ansökningar skickade

Efter att jag läst ca 10 sidor i min bok så trodde jag att mitt huvud skulle explodera av trötthet! Så jag la mig helt enkelt för att vila och halvsov en timme tills Johan kom hem. Jag var för trött för att laga mat så Johan fick äta rester innan träningen. Någon tvättning orkar jag inte heller med men det fanns en tid imorgon så det får bli då istället. För ett tag sen lyckades jag iaf ta mig upp ur soffan och slänga in två kycklingben i ugnen som jag nyss mumsade i mig.

Har lyckats få iväg 9 ansökningar också så nu känner jag att jag har gjort något vettigt denna tisdag. Finns några annonser kvar att gå igenom imorrn. 

Nu ska jag bara ligga på soffan och hoppas att det börjar någon bra film vid 9. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback