adrenalin ---> skräck

Jag gjorde som jag sa. Jag tog en bil och åkte hem för att hämta min bok så jag har något att göra nu på eftermiddagen. Och nu ska jag berätta en läskig historia om denna bilfärd hem.. Jag åkte i en mysig liten A4 som acsar som tusan! Så jag tänkte att jag var ju bara tvungen att presse lite extra på gaspedalen och prova.. 155 var jag uppe i och adrenalinet bara pumpade. Dessvärre försvann adrenalinet ganska snabbt och ersattes av bultande hjärta, skräck och näst intill tårar.

Jag började sakta ner eftersom det var mycket bilar (och jag skulle ju bara prova lite) När jag kommit ner i 130såg jag en bil bakom mig som blinkade konstigt med lysena, sen ser jag den blå lyktan på taket, en civilpolis!! Jag blev som sagt livrädd, saktade ner ytterligare och bytte till mitten filen. Var livrädd för att bli stoppad, bli av med körkortet, på arbetstid med jobbets bil! Polisen åkte förbi mig...

Jag ska aldrig mer köra för fort! 
Tur att min KIA inte kommer upp i 150 :) 

Kommentarer
Postat av: Annica

Ojoj, där hade du tur systeryster!

2009-09-18 @ 13:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback