Aioli = love :)

Guuud va hungrig jag ääärrr!! Direkt när jag kom hem tröck jag i mig två chokladbitar sen rostade jag en macka och doppade den i MASSA Aioli. Aioli är en ny passion ska ni veta! Väntar på att vi ska slå igång spisen och grilla fläskkotletterna, måste mysa in sig i marinaden ordentligt. Jag tycker att man behöver en riktigt god måndagsmiddag, just eftersom det är måndag :)

Min boss kom tillbaka vid fyratiden så då åkte vi till Danderyd och lämnade lite bilar och fixade dom för uthyrning. Känns lite sent att sluta kl 6, man kommer hem så sent och kvällen bara försvinner. Men idag är det ju Dexter, tjohooo!!  

Nu ska jag läsa lite ur Twilight innan det är dags att börja med middagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback