bakispizza en måndag :)

Just det!
Igår beställde jag Twilight för 80 kr på CDON. Så den förväntas att dumpa ner i brevlådan på onsdag :) Jag köper aldrig filmer men vissa måste man ju bara ha. Och eftersom Johan blir pissarg om jag laddar ner filmer fick jag köpa den :)

Nu måste jag ringa Johan för att stämma av vad som hände i lördags.. Jag har verkligen för mig att jag var jättearg på honom på Fame, men jag vet inte varför.. Måste kolla, antagligen var det någon fylle snetändning i hjärnan. Jag kan faktiskt få sånna ibland..

Idag blir det min bakispizza från igår till lunch, smarrismarri!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åååh, guuud! Jag vill också ha bakispizza! Jag får nöja mig med fiskgryta... =/ Inte alls samma sak ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback