bubbellycka :D

Första dagen på jobbet gick kalasbra! Mr Matti är jätterolig och såna chefter är alltid kul att jobba för! Började med att vi gick igenom några bilar tillsammans innan jag fick de som var kvar för att göra dom iordning själv. Finfina och rena blev dom! Åka ner genom parkeringshuset, till Statoil, tanka, tvätta, upp genom parkeringshuset till garaget, damsuga, putsa och börja om på nästa bil. Så gör man :) Kl 4 gick Mr Matti hem ochh lämnade mig kvar själv min sista dag så jag sorterade massa med papper som jag är expert på efter mammas jobb. Imorrn blir det åter igen 9.30-18.00 och på min ensamma eftermiddag ska jag damsuga och putsa min lilla pärla, det fick jag :)

Och VET ni vad dom har?! Dom har en helt vanlig vattenapparat som man trycker på en knapp så man får kallt vatten. BUBBELVATTEN!!! Kan ni tänka er min lycka och hur mycket jag redan älskar den där apparaten!
 
Igår kväll läste jag ut Queen och idag kom (perfekt timing) de tre första Twilight böckera som jag beställde :) Och eftersom det är skit på tv på torsdagar och jag är själv hemma blir det till att mysa ner mig med den! Har ätit Keldas fantastiska oriental curry soppa med räkor till middag, orkade inte göra egen soppa idag så det fick bli till att köpa den färdig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback