container :S

Dagens middag bestod av kycklingfile med gorgonzola i ugn, mmmm! Innan det tog vi ett långt bad och jag korkade upp en flarra vin, mycket trevligt en fredag! Nu blir det med vin och brie!

Jag satt nyss på msn och kollade lite olika filmtrailers då jag hamnade på en som verkade väldigt skum och kom då på en annan väldigt skum film, Container.. Så jag satte helt enkelt på youtube för att visa Johan. Och herre säger jag bara! Jag fattar inte att vi klarade av öven en timme med den filem på biografen, helt otroligt! Och jag fattar ännu mindre att vi lyckades skriva analyser om den?!?!

Nu kom Christer och hälsade på. Synd bara att jag är så trött så jag knappt orkar prata.

Emma, jag gör en tjejmusikpartylista på Spotify till imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback