fetahamburgare.

Idag var middagsplanen som sagt köttfärsbiffar med fetaost. Johan kom hem och la in sitt veto att vi skulle göra hamburgare istället så så fick det bli (med feta) Blev hur många som helst och jag orkade bara en så nu har vi hur mängder kvar.

Nu har jag bara 70 sidor kvar i boken så jag ska sätta mig nu och plöja igenom de, blir nog inte allt för ansträngande, den är ju så underbar! Mitt mål är bli klar så jag kan börja läsa New Moon imorrn på tåget. Jag ska ju bli pendlare nu när jag börjar jobba. Jag är så jävla taggad, tror att det kommer bli grymt kul! Morgondagens outfit är också färdigplanerad, sånt är faktiskt viktigt :P Önskar dock att jag hittat mina bruna skor. (Annica, håll ögonen öppna när du är på dina shoppingrundor, du vet hur de ska se ut ;))

Strax ska vi ut och leka i tvättstugan, alltid lika roligt att tvätta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback