fredag!

Kom upp tidigt idag igen för en kopp te med Johan. Ändå skönt att gå upp så tidigt så hjärnan hinner vakna ordentligt innan man ska iväg och jobba. Men någon frukost har jag inte fått i mig än, får pressa i mig några mackor, har ju en halvtimme på mig.

Igår kväll kom inte Johan hem förns 21.45 från träningen och jag satt och kollade på film. En halvtimme senare när den var slut sov han gott på soffan och jag lyckades inte väcka honom för att komma till sängen så det blev en stooor säng för mig inatt. Och jag kunde (precis som jag trodde) sova bättre med en jobbdag i bagaget :) 

Idag slutar jag kl 6. Efter det ska vi åka och handla och ha en mysig plockmiddag. Jag ska även se till att vi hyr en bra film! Orkar inte med mera halvdanna tråk filmer på tv. Men PRECIS nu kom jag ju på att det var ju en film jag verkligen ville se på Canal + :D

Nu blir det frukost och sen iväg till Järva Krog.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback