fredag!

Idag är det äntligen fredag!!
Måste säga att veckan gått väldigt långsamt men sen tillslut kommer äntligen fredagen :) Idag vet jag inte alls vad dagen bjuder på, det är ju fredag då måste man väl ta det lite lugnt tycker jag. Och jag tror (hoppas) att Mr Matti tycker detsamma.

Ikväll skulle Sanja och Moe komma på middag och dricka vin men Sanja har varit sjuk så vet inte om de kommer. Hon skulle ringa senare idag så får vi se vad som händer. Annars får jag och min karl ta och hitta på något annat, men en supersmarrig middag ska det iaf bli!

Imorrn är det leka med Emma dags :) Det ända som jag vet händer är att hon ska slinga håret på mig! Så är jag nyslingad och fin till nästa vecka. Men vi ska nog hitta på något skojsigt!

Jag känner att jag måste lägga in lite kort från kameran, har massa skojiga från förra helgen :)



Jag njuter av ett glas vin i skolan en fredag förra våren :)
Inatt drömde jag om vår avslutning.. Vad dock helt annorlunda än hur den var påriktigt, shit vilket röj det var i drömmen, under flera dagar :D Och jag fick skylt och flak och grejer, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback