fredag!

Jag tror att jag somnade vill ett igår, rekord denna vecka :D Blev trött i huvet efter att koncentrera sig på Harry Potter i två timmar. Inte för att de är tråkiga (för de är faktiskt bra syster;)) utan för att det är så mycket detaljer jag inte minns från de andra filmerna så det blir så mycket tänka för mig. Kollade iaf på den för att jag och sis ska se sen senaste på bio ikväll så nu har jag fått en update i Potter världen :P

Dagens svårast är nog att hitta en bra present till mutti som fyller år på måndag. Men vi hittar nog något som alltid.

Om jag orkar blir det strax lite träning, har inte bestämt mig om jag orkar än :P Meen, hade jag haft ett gymkort hade jag varit där vid det här laget. Sen blir det en fredagsdusch med hårinpackning och ansiktsmask. Men fredagsduschar är nog bäst på eftermiddagen/kvällen så man kan ta ett glas vin också :)


Kommentarer
Postat av: Annica

Klart dom är! Fast bättre om man läst böckerna också ;)

2009-09-04 @ 13:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback