fredagsgodis!

Wiiie, lugna puckar är det här! Jag har fått order att inte städa några fler bilar idag eftersom han imorrn isf inte kommer ha något att göra. Så nu blir det två timmar med min bok och tv (Simpsons är på!) Synd bara att den är så långt borta. Kan jag sätta mig i soffan tro? :P

Efter lunch så bestämde jag mig för att jag skulle få något fredags gott så jag köpte lite lösvikt. Och av alla ställen så köpte jag det på Statoil = svindyrt. Men nu när jag sitter och smaskar känner jag att det är värt det! Audikillarna bjöd på bullar så en sån har jag också vräkt i mig. Men är det fredag så är det!

Det blir inge middag med Sanja och Moe idag, Sanja är fortfarande sjuk :( Jag vill hitta på något roligt nu när jag har två plattor öl i bilen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback