Harry Fjotter :)

Nu sitter jag hemma i soffan i mjukisar och med en kopp te :) Har haft en nice day inne i stan. Hittade ett finfint linne som mamma ska få och så ska vi till IKEA och köpa en kudde hon ville ha. Då får jag en anledning att ta med mig Johan och köpa lite bra att ha saker till hemmet också! Sen blev det Indisk middag i Kungshallarna och Harry Potter, var riktigt bra faktiskt och de 2.5 timmarna bara flög iväg! Och jag förstor ALLT, behövde bara fråga Annica en liten sak, proud!

Eftersom syster kanske ska jobba imorrn så blev det hemfärd direkt efter bion. Skönt att vara hemma tidigt men ändå har gjort något under kvällen. Nu ska jag se en film tills Johan ringer och vill bli hämtad från Jocke. "Har inge du druckit?!" sa han chockat när jag sa att jag kunde hämta honom. Kan fortfarande chocka :P

Imorrn vet jag inte riktigt vad som händer. Skulle egentligen träffat Moe och Sanja men hon hade varit tvungen att åka till Göteborg i torsdags.. Det ända jag vet är att jag är sugen på något riktigt gott rödvin :) Och rökt lax, mmmm.  

Godnatt sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback