IKEA och Bowling :)

Kl är 12 och jag sitter inte i mjukisar framför tvn som jag brukar göra vid denna tid :) Jag har hunnit diska allt från igår, plocka undan massa grejs och gjort fint. Duschad, fixad och fin ska jag nu åka till IKEA som jag inte hann med igår. Blir en present till mamma och lite småsaker till hemmet :)

Idag fyller Mutti år :) Så vid 5 ska jag möta upp Ankan och Mutti för en drink och sen möter vi upp Sten för att bowla :) Ska bli kul, var länge sen. Och alltid när jag spelar med Johan förlorar jag så vi får ses hur chanserna blir idag. Sen blir det italienskt till middag och jag sover över i Hammarby Sjöstad så slipper jag åka hem sent. 

Mutti, Ankan och jag i Alicante i vintras :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback