JAG FICK JOBBET!!!

JAG FICK JOBBET!!!!
JAG BÖRJAR NÄSTA ONSDAG!!!!
INGE MER PANIKÅNGEST!!!! :D

Sååå, om ni inte förstår det så är jag lyckligare än lyckligast! Jag ska börja en månad på timme för att se att allt går bra och att jag trivs sen blir det en visstidsanställning. Och eftersom jag är grym kommer allt gå bra :) Kommer att jobba med internservice, telefonist och reception, kommer passa mig perfa! Så från och med nästa onsdag kommer ni hitta mig på St Eriksgatan om dagarna :)

Ikväll ska vi troligtvis till Indiska och äta middag för att fira. Och jag ska till bokia och köpa min efterlängtade Filofax kalender i svart skinn. Jag kommer bli proffsigast av de proffsigaste!

Kommentarer
Postat av: Annica

Grattis syster! Lycka till =)

2009-09-15 @ 18:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback