lördag.

Idag har vi haft en fantastiskt skön dag! Vaknade vid 10 och låg och kramades innan vi hoppade upp för att ta oss iväg mot Märsta. Stannade och köpte lunch på Donken och sen blev det Sveriges första officiella dammatch i amerikanskfotboll Arlanda-Stockholm. Är de två ända damlagen som finns.. Var grymt imponerad av tjejorna då de bara haft 10 träningar tillsammans! Efter matchen åkte vi till systemet och sen tillbaka till planen för att kolla på U15. Dom var grymma och vann mot Stockholm. Så totalt satt vi fem timmar i solen och kollade på fotboll, det ni :)

Och Emma... (bli lite stolt nu) Jag har aldrig förstått den här känslan att stå och heja som du alltid brukar ha :P Men nu har det ju kommit lite när jag hejat på pojkarna. Och idag var känslan komplett. När vi satt A-laget med tjejer, tränare, U16, U19 allihopa och hejade på Jets och njöt av solen :) DET DU :D

Men detta gäller ENDAST amerikanskfotboll. Ikväll ska vi se på Sverige matchen på tv och jag är redan sur och uttråkad pga det! Skit fotboll, jag vill hellre till Märsta och festa!

Nu ska vi äta lyxmiddag bestående av bakad potatis med skagenröra, rökt lax, ost och viiin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback